برتر دیجیتال برتر دیجیتال .

برتر دیجیتال

خرید آیفون در تبریز با بهترین قیمت

برتر دیجیتال یک فروشگاه معتبر گوشی و لوازم جانبی در شهر تبریز هست. فروشگاه ما حتی در تبریز شعبه حضوری هم دارد. از ما هم به صورت اینترنتی و هم حضوری میتونین خرید انجام بدین. ما حتی شرایط خرید اقساطی با پایین ترین نرخ کارمزد واقعی را هم در تبریز شما عزیزان راه اندازی کرده‌ایم. خصوصا برای شما عزیزانی که تصمیم دارید گوشی آیفون جدیدی بگیرید ، فروشگاه برتر دیجیتال با ارائه بهترین قیمت آیفون در تبریز و بهترین شرایط اقساطی شما را صاحب گوشی آیفون خواهد کرد.
قول میدیم شرایط اقساطی خرید گوشی آیفون در فروشگاه برتر دیجیتال سورپرایزتون میکنه! ما ادعا داریم که پایین‌ترین نرخ کارمزد واقعی فروش اقساطی و بهترین شرایط رو در بازار موبایل تبریز ارائه میدیم!
برای مشاهده قیمت‌ها و خرید از برتر دیجیتال روی عبارت بهترین قیمت آیفون در تبریز کلیک کنید.


برچسب: قیمت آیفون در تبریز،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۸:۲۹ توسط:برتر دیجیتال موضوع: مقالات نظرات (0)

علت تغییر رنگ صفحه گوشی سامسونگ

https://bartardigital.com/the-cause-of-the-violet-samsung-phone-screen/

تصویر شبح (Ghost Image) یا سوختگی صفحه (Screen Burn-in) به تغییر نامنظم صفحه نمایش در گوشی‌های هوشمند گفته می‌شود. این مشکل از استفاده نامنظم پیکسل‌ها نشأت می‌گیرد. استفاده طولانی‌مدت از تصاویر ثابت می‌تواند سایه یا شبحی دائمی از تصویر روی صفحه نمایش ایجاد کند. حال، اگر می‌خواهید علت تغییر رنگ صفحه گوشی سامسونگ را بدانید و راه‌های از بین بردن لکه روی صفحه گوشی را یاد بگیرید از این نشانی با برتر دیجیتال همراه باشید.


برچسب: علت تغییر رنگ صفحه گوشی سامسونگ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۳:۱۸ توسط:برتر دیجیتال موضوع: مقالات نظرات (1)

استفاده از حالت تک دست در گوشی‌های اندرویدی

حالت تک دست در اندروید

آیا با صفحه نمایش بزرگ گوشی هوشمند خود مشکل داشته و امکان استفاده آسان با یک دست را ندارید؟ بر کسی پوشیده نیست که گوشی های هوشمند امروزی از اندازه بزرگی برخوردار هستند و همین موضوع شرایط کار با یک دست را با آن سخت کرده است. از این رو، با مفهوم One-handed mode روبرو هستیم که می‌تواند این مشکل را برطرف کرده و استفاده از حالت تک دست در اندروید را قوت ببخشد. پس تا انتهای این مطلب از این نشانی با برتر دیجیتال همراه باشید تا نحوه استفاده از این حالت را یاد بگیرید.


برچسب: حالت تک دست در اندروید،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۰:۵۰ توسط:برتر دیجیتال موضوع: مقالات نظرات (0)

عدم پخش فیلم در اندروید

عدم پخش فیلم در اندروید

مهم‌ترین دلیلی که باعث می‌شود که شما با خطاهای «امکان باز کردن فایل وجود ندارد»، «کدک ناشناخته» یا فایل پشتیبانی نشده، مواجه شوید مربوط به مدیا پلیر یا پخش‌کننده رسانه‌ای است. به این معنا که مدیا پلیر در گوشی هوشمند شما از کدک فایل ویدیویی مورد نظر پشتیبانی نمی‌کند. عدم پشتیبانی از کدک صوتی دیگر دلیل احتمالی است. ما در ادامه قصد داریم درباره راه‌های مختلف جهت حل این مشکل آزاردهنده صحبت کنیم.

اگر با مشکل عدم پخش فیلم در اندروید طرف هستید، این مقاله آموزشی را اصلاً از دست ندهید.


برچسب: ، دم پخش فیلم در اندروید،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۶:۴۸ توسط:برتر دیجیتال موضوع: مقالات نظرات (0)

معرفی ۱۰ گوشی 5G با بالاترین ارزش خرید

بهترین گوشی های 5G

با ورود فناوری 5G به بازار کشورمان، بازار خرید و فروش گوشی‌های 5G داغ شده است. اگرچه هنوز از این شبکه به صورت گسترده پشتیبانی نمی‌شود، اما کاربرانی که قصد خرید گوشی جدیدی دارند به فکر چند سال آینده هستند. به همین جهت پشتیبانی از 5G یکی از مواردی‌ست که توجه زیادی به ان می‌شود. اگر به دنبال خرید گوشی هوشمند جدیدی با پشتیبانی از شبکه 5G هستید با فهرست بهترین گوشی های 5G برتر دیجیتال همراه باشید.

این فهرست از طریق این نشانی قابل دسترسی است.


برچسب: بهترین گوشی های 5G،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۴:۱۰ توسط:برتر دیجیتال موضوع: مقالات نظرات (0)

تبدیل آهنگ به زنگ موبایل چگونه است؟

آموزش گذاشتن آهنگ روی زنگ تماس

یکی از راهکارهای ساده و جذاب برای سفارشی‌سازی گوشی‌‌های اندرویدی، تغییر آهنگ زنگ‌‌های تماس ورودی است. شما می‌توانید با تبدیل آهنگ به زنگ موبایل خود، حس و حال جدیدی به گوشی خود بدهید. همچنین می‌‌توانید آهنگهای مشخصی را به اشخاص مختلفی مانند دوستان نزدیک، اعضای خانواده و یا رئیس‌‌تان اختصاص دهید! در این مقاله از برتر دیجیتال ، ما به شما آموزش گذاشتن آهنگ روی زنگ تماس را یاد خواهیم داد. پس با برتر دیجیتال و یکی دیگر از مقالات آموزشی و جذاب آن همراه باشید.


برچسب: آموزش گذاشتن آهنگ روی زنگ تماس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۹:۴۱ توسط:برتر دیجیتال موضوع: مقالات نظرات (0)

علت ضعیف بودن جی پی اس گوشی چیست

چرا جی پی اس گوشی ضعیف است

حسگر GPS این امکان را به شما می‌دهد که از برنامه‌های مسیریابی مانند گوگل مپس و یا از سرویس‌های موقعیت‌یاب استفاده نموده و مکان دقیق خود را مشخص کنید. تقویت جی پی اس گوشی در اندروید و ایجاد سیگنال قوی برای جهت‌یابی، انجام بازی‌های واقعیت مجازی (Augmented Reality) همچون بازی Pokemon Go و برای استفاده بهینه از اپلکیشن های تاکسی یاب، بسیار حائز اهمیت است. در این مطلب از برتر دیجیتال قصد داریم ضمن صحبت درباره علت اینکه چرا جی پی اس گوشی ضعیف است ، شما را با نحوه بهبود سیگنال GPS در گوشی اندرویدی آشنا سازیم. پس با برتر دیجیتال همراه باشید.


برچسب: چرا جی پی اس گوشی ضعیف است،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۷:۱۷ توسط:برتر دیجیتال موضوع: مقالات نظرات (0)

دلیل شارژ نشدن گوشی همراه خود را چطور رفع کنیم؟

ممکن است شما خیلی به روند شارژ شدن گوشی خود توجهی نکنید. بیشتر افراد تنها کابل شارژ را به گوشی خود وصل کرده و آن را گوشه‌ای قرار می‌دهند  تا دستگاه شارژ شود. تا اینکه یک روز تلفن شما شارژ نمی‌شود و از خود می‌پرسید که «علت شارژ نشدن گوشی من چیست؟». با این حال، مجبور نیستید که سریعاً گوشی خود را به مرکز تعمیرات موبایل ببرید چراکه شاید این مشکل، راه‌حل رفع ساده‌ای داشته باشد. بیشتر اوقات، مشکل شارژ نشدن گوشی راهکار ساده‌ای دارد و می‌توانید این مشکل را در خانه خود و بدون صرف هزینه‌ای مجزا برطرف کنید. برای اینکه از دلیل شارژ نشدن گوشی خود مطمئن شوید و راهکار رفع این مشکل را بدانید، تا انتها با برتر دیجیتال همراه باشید.


برچسب: دلیل شارژ نشدن گوشی،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۴:۵۲ توسط:برتر دیجیتال موضوع: مقالات نظرات (0)

10 نکته مفید آیفون برای سالمندان

10 نکته مفید آیفون برای سالمندان

ما در این مطلب به بررسی برخی از ویژگی‌ها و نکاتی می‌پردازیم که شما می‌توانید با به کارگیری این نکات، استفاده از پلتفرم iOS را برای افراد سالمند آسان‌تر کنید. در ادامه با 10 نکته مفید آیفون برای سالمندان همراه باشید:

۱- قابلیت Display Zoom را فعال کنید

طبق روال رایج دنیا، بینایی افراد با افزایش سن کاهش می‌یابد. برای مقابله با این مشکل، شما می‌توانید قابلیت Display Zoom را فعال کنید که موجب افزایش اندازه متن و سایر عناصر در سیستم عامل iOS می‌شود. برای فعال کردن قابلیت Display Zoom طبق مراحل زیر پیش بروید:

  • بخش «Setting» را باز کنید و گزینه «Display & Brightness» را انتخاب کنید.
  • زیر سربرگ «Display Zoom» قسمت «View» را لمس کنید.
  • گزینه «Zoomed» را انتخاب کنید. در این بخش، چند پیش‌نمایش ساده نشان داده می‌شود تا بتوانید تفاوت‌های اعمال شده را درک کنید.
  • برای تائید انتخاب خود روی «Set» ضربه بزنید، سپس درخواست ریستارت آیفون و اعمال تغییرات را بپذیرید.

۲- اندازه متن را افزایش دهید

در صورتی که Display Zoom همه‌چیز را روی صفحه نمایش بزرگتر می‌کند، افزایش اندازه متن می‌تواند خوانایی کل متون را بهبود بخشد. برای تنظیم اندازه متن، به این صورت عمل کنید:

  • به بخش Setting > Accessibility > Display & Text Size (زیر عنوان Vision) بروید.
  • «Larger Text» را انتخاب کنید.
  • برای انتخاب اندازه متن مدنظر خود، از اسلایدر موجود استفاده کنید.
  • اگر بزرگترین گزینه موجود کافی نیست، اسلایدر «Larger Accessibility Sizes» را از قسمت بالا فعال کنید تا سطوح بزرگتر در دسترس قرار گیرد.

۳- ویژگی Speak Selection را فعال کنید

قابلیت Speak Selection یکی از 10 نکته مفید آیفون برای سالمندان است. آیفون می‌تواند با فعال کردن این ویژگی، هر متنی را که انتخاب می‌کنید با صدای بلند بخواند. این قابلیت برای مواقعی که متن روی صفحه خوانا نیست و یا شما می‌خواهید به جای نگاه کردن به صفحه، فقط گوش دهید، کاملاً مفید است.

  • بخش Setting > Accessibility را باز کنید.
  • در بخش زیرین «Vision»، روی «Spoken Content» ضربه بزنید.
  • سپس Speech Selection را فعال کنید. از این پس وقتی متنی را از گوشی خود انتخاب کنید، گزینه «Speak» را برای خواندن آن متن با صدای بلند مشاهده خواهید کرد.
  • اگر انتخاب بخشی از متن برای شما کاری مشکل است، می‌توانید قابلیت Speak Screen را نیز فعال کنید. در این صورت با کشیدن دو انگشت خود از بالا به پایین صفحه، همه چیز روی صفحه خوانده می‌شود.
  • برای تغییر صدا، گزینه «Voices» را انتخاب کنید تا بتوانید صدا را تغییر دهید. همچنین با انتخاب «Highlight Content»، متن در حال خواندن هایلایت می‌شود.
  • اگر نیاز باشد، می‌توانید با اسلایدر، میزان صدا یا Speaking Rate را نیز تنظیم کنید.

برای مشاهده باقی نکات به این نشانی مراجعه کنید.


برچسب: 10 نکته مفید آیفون برای سالمندان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۱۸:۳۹ توسط:برتر دیجیتال موضوع: مقالات نظرات (0)

7 ترفند برای شارژ سریع گوشی‌های آیفون

شارژ سریع گوشی آیفون

احتمالاً برای شما نیز پیش آمده که قصد خروج از خانه خود را دارید اما گوشی آیفونتان شارژ بسیار کمی دارد. خُب، در این صورت نخستین کاری که به ذهنتان می‌رسد، چیست؟ منطقی‌ست که تهیه یک پاوربانک بهترین گزینه است. اما اگر نمی‌توانید یک پاوربانک تهیه کنید چه؟ اگر در خارج از خانه امکان شارژ گوشی با خودرو از طریق شارژر فندکی و حتی دسترسی به پریز برق مهیا نباشد چه؟ در این حالت برای شارژ سریع گوشی آیفون خود چه چیزی در ذهن دارید؟

ما در برتر دیجیتال با دانستن این مشکل، اقدام به تهیه 7 ترفند برای شارژ سریع گوشی آیفون کرده‌ایم که خواندن و عمل کردن به آن، کمک زیادی به شما می‌کند. برای مطالعه کامل این هفت ترفند روی این لینک کلیک کنید و وبلاگ برتر دیجیتال را دنبال کنید.


برچسب: شارژ سریع گوشی آیفون،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۳:۳۰ توسط:برتر دیجیتال موضوع: مقالات نظرات (0)